• facebook
  • twitter
  • rss

Nenechte prsa na pospas času 2 - cviky

Již před delší dobou jsem vám slíbila pokračování k článku: "Nenechte svá prsa na pospas času" a konečně svůj slib plním.

Každá z nás se do této fáze dříve nebo později dostane, kdy už nám nebude dvacet, ani třicet a do občanky se radši již nebudeme dívat. S rostoucím věkem nám přijde, že i gravitace se tak nějak zvětšuje, protože to co dříve bylo pevné, později hledáte níže a níže. Samozřejmě hovořím o povadlých prsou.

Jak tedy předejít pádu?

Ve své podstatě máte 3 možnosti:

1. kosmetické přípravky - v dnešní době se na trhu objevuje čím dál tím více kosmetických přípravků, které slibují úžasný efekt, bohužel nefungují

2. plastická chirurgie - viz náš seriál, a výsledek? Funguje!

3. do třetice všeho dobrého? Cvičte! Níže můžete najít pár osvědčených cviků, kterými povadání nezastavíte, ale výrazně zpomalíte a to za to stojí! Tedy pokud nechcete trošku radikálnější změnu, kterou vám nabízí bod 2...

O co tedy jde při cvičení?

Prsa samotná se sice nedají trénovat, protože se skládají z tukových žláz, mléčných žláz a pojivových tkání. Ale co se posilovat dá je prsní sval, který je spojen s podpažní jamkou zvedá a pohybuje prsy.

Jaké cviky:

Sepnuté ruce

Posilování prsou - sepnuté ruce

Ruce sepněte ve výšce prsou (jako při modlení), a tlačte rukama proti sobě (vší silou) po dobu 10 s. Opakujte 10x za sebou a 2x-3x za den. Pokud chcete, pořiďte si overball, který si dáte mezi dlaně a tím zvýšíte zátěž.

Dámské kliky

Posilování prsou - dámské kliky lokty od sebePosilování prsou - dámské kliky lokty od sebe

klekněte si na všechny čtyři, kolena roztáhněte na šíři pánve, dlaně ve výšce ramen lokty od těla. Spouštějte se lehce dolů a poté s výdechem nahoru. Kam až se spustíte je na vás a vašich silách, ideálně až prsy na zem.

Posilování prsou - dámské kliky lokty u tělaPosilování prsou - dámské kliky lokty u těla

Druhá varianta dámských kliků je s lokty podél těla, dlaně pod úrovní prsou.

Rozpažování

Posilování prsou - rozpažování

Posaďte se, narovnejte se v zádech, roztáhněte natažené ruce co nejvíce od sebe a vydržte 10s. Toto 10x opakujte.

Předpažování

Posilování prsou - předpažování

Posaďte se, narovnejte se v zádech a předpažte narovnané ruce ve výši ramen palci nahoru. Sepněte ruce k sobě a po dobu 10s je proti sobě vší silou tlačte. Opakujte 10x.

Tak tedy cvičení zdar!

22.7.2009
Autor: CloudySky
Hodnocení: 229 Kladné hodnocení/Záporné hodnocení 126
Zobrazeno: 13433x

Vhodné zboží pro tento článek

Návlek na penis - extra stimulace
Návlek na penis - extra stimulace

187Kč
Vibrační kroužek na jedno použití
Vibrační kroužek na jedno použití

126Kč
Get Hard
Get Hard

129Kč

Co si o tom myslíte?

Jméno: Email pro odpověď: (Nebude zobrazen)

Napište svůj dotaz, nebo komentář:
Používejte diakritiku, nepoužívejte HTML tagy. Vulgární a příspěvky nesouvisející budou odstraněny.